13 Aralık 2016

Anlık Mutluluklar


Artık yeni bloğumda yazıyorum.Bu www.mesuthocaoglu.com linkten takip edebilirsiniz.     


Hiç birine bakmak istemeyip gözlerinizi ondan alamadığınız oldu mu? Araya mesafe koymaya çalışıyorsun da anlık göz göz gelmenin ardından içinde fırtınalar kopmasına sebep oluyor.Aslında biliyorsun, senin için ağaçtaki yasak elma ama cazibesi karşısında eriyorsun.Arada kalmak çok zor.Aklın " yapma " derken, hislerine engel olamıyorsun.

Bir iki kelime dışında hiç konuşmadık.Karakterini tanıma fırsatım olmadı.Neden bana baktığını soramadım.Neden onu izlediğimi hala tam olarak bilmiyorum.Dış görünüşünü beğenmeme rağmen sırf bu yüzden beni çekiyor da diyemem.Yalnız göz göze geldiğimiz anlarda donup kalmasına bayılıyorum.Başkasının göremediğini sizin gördüğünüz anlar olur bazen ve hemen ardından yüzünüze istemsiz bir tebessüm oturur.Bu küçük çaplı ama bir anlamı olmayan mutluluklar alışkanlık haline geldi.Orada olmadığı zaman  istemsiz insanın gözleri onu arıyor.Belki de gülümsediğinde ki masumiyeti hoşuma gidiyor olabilir.Tabi birde ona güzelliği de ekleniyor.

İlk günlerde beni bu duruma sokacağını bildiğim için gıcıklık yapıp ona ters gitmek istesem de zamanla karşısında sessizleştim.Bir sonuca varamayacağımızı biliyorum.Belki ileride konuşup onu daha yakından tanıma fırsatı yakalayabilirim.Şuan için gizemli çekiciliğine yapacak pek bir şeyim yok.Hanfendiyi de deşifre etmek istemediğimden onu daha iyi kafanızda canlandırmanızı sağlayacak özelliklerini yazmadım.Haliyle mekanı da yazıp ince detaya giremezdim.Neden olumsuz düşündüğümü soracak olursanız da, sormayın efendim.Sonra kız hakkında kötü düşüneceksiniz.

Sizinde böyle hissettiğiniz birileri olmuştur.Olmayacağını bildiğin ama yinede seni kendine çeken hisler.

Eğer bir gelişme olursa ileride yazarım.

0 yorum:

Yorum Gönder